Sommaren 2020

Fredagen den 12 juni var det skolavslutning på morgonen för eleverna på vår skolgård och läsåret 2019–2020 är avslutat!
Under sommarveckorna sker ett samarbete mellan förskolan och fritidshemmet.
Fortlöpande kommer personalen på förskolan/fritidshem skriva information gällande sommaren och matsedel på tavlan i entrén till förskolan.
Vikarier som jobbar med oss på förskolan/fritidshem under sommaren är Madelene och Moa, som tidigare jobbat hos oss och som nu läser till förskollärare.
V. 29–30 är verksamheten stängd. Meddela rektor om behov av omsorg uppstår.
Elever hälsas varmt välkomna åter till skolstart torsdagen den 20 augusti kl. 08.25!

Vi fortsätter att följa folkhälsomyndigheten rekommendationer för hur vi hanterar Coronavirus, covid-19. Man ska vara symtomfri i två dagar innan man får gå tillbaka till verksamheten.
Coronavirus covid-19
Läs mer om hur och när du bör kontakta vården hos 1177 Vårdguiden.